هوای بچگی


Naughty One

Nobody knows what I,m feeling inside


راستی خدادلم هوای دیروز را کرد
ه
وای روزهای کودکی را
دلم میخواهد مثل دیروز قاصدکی بردارم 
آرزوهایم را به دستش بسپارم تا برای تو بیاورد
دلم میخواهد این بار اگر معلم گفت در دفتر نقاشی تان
هر چه میخواهید بکشیداین بار تنها و تنها نردبانی بکشم به سوی تو 
دلم میخواهد …

می شود باز هم کودک شد؟؟



نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت3:21---23 مرداد 1393
خب چی کنم؟؟

ali
ساعت5:57---19 مرداد 1393
سلام.وبلاگ عالی داری.برای دانلود سریال کماندار و ستایش میتونی به وبلاگ من بیای.وبلاگم بجز مطالب مفید دیگه ای که داره.برای اولین بار در اینترنت اقدام به انتشار کتاب "لطفا خروس نباشید "کرده.حتما بیا و مطالب مفید ش رو بخون و حتی میتونی کتابو دانلود کنی.منتظرتم.

amirhossein
ساعت2:10---18 مرداد 1393
به سلامتی حسودایی که نتونستن ماروببینن. به سلامتی چاپلوسایی که غرورشونو واسه منافعشون شکشتن. به سلامتی نامردایی که چنان ضربه ایی به ما زدند که باور نکردیم. به سلامتی ما که مردی کردیم و نامردی دیدیم. به سلامتی ماییکه تا نمیریم واسه کسی مهم نمیشیم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ سه شنبه 14 مرداد 1393برچسب:, ساعت 1:3 بـ ه قـلمـ taranom



طراح : صـ♥ـدفــ